Only YuO- fel?

Så jäkla trött. Jag är så jäkla trött!
Vill hänga på john blund och kliva upp någon gång inatt, men he
går ju inte försej.
Måste packa inför resan till vinterlandet som sker i helgen och
ska fara & sova hos pa ikväll.

Känner mig för lat. ids ba int!
Tuuusiken! Jag måste packa ner alla mina saker i en låda också-igen.

fast det är för en rolig sak. på tisdag blir det: paint paint PAAAAAAINT.





Är typ såhär nu... Eller.

Jag ligger ner nu-inte sitter.

Jag har utsläppt hår-inte uppsatt.

Jag har kläder på mig-inte halft naken.

Jag kollar för fullt-blundar inte.

 

Men vafan. Jag känner mig sådär! pz


Kommentarer
Postat av: Gina

Jo mena det! ^^ Jadu DÅ har det gått way to far! :P

2009-10-08 @ 22:11:46
URL: http://writingthroughlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0