I can't say that I love my life right now

aoo. se jäkla gött! ICKET.
Kom till skolan kl 08:45 och då fick jag veta att vi INTE har
trafikant idag. KUL! att ingen sagt det tidigare............
Så jag börjar kl 10:40, tur som sejtan att jag har gab som jag
fick låna datorn av.
Orkade inte kånka med min eftersom att den skulle inte behövas något idag..;Trodde jag.

Ja. Iallafall- idag får vi veta hur våra test;novellanalyser
gick.
Har ett stort prov på det på torsdag.
Men jag vet fortfarande inte hur mitt trafikantprov gick...hm..........




Kommentarer
Postat av: emma

igår tog jag det bara lugnt hemma i soffan haha! vad gör du idag sötnos?

2009-10-20 @ 11:14:10
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0