BOmBa

*hoppas verkligen att jag klarar trafik* ;annars får jag gå och apa sönder någonstans.
vilket jag redan vill göra, för först skickar han ett MONGO sms och sen vägrar han svara!
orkar inte..ska kanske inte avreagera mig på honom..
känner mig ensam.ikväll.
KOM HIT!

Hur klarar folk att sitta hemma en hel kväll utan att bli uttråkad

och känna sig ensamma?! Jag lyckas aldrig.

Där kom cigaretterna in. FYFAAAAAAN vad gott det var i såna tillfällen:D

lugna ner sig, liasom. men jag ska inte prata om cigaretter för jag får aldrig börja röka igen.

Hur mycket jag än vill. Aldrig igen.
Åh. jag är brutalt uttråkad.



Ge mig tips på vad man kan göra! BOMBA.



ph: jag


Kommentarer
Postat av: Trett

Ja, fast det är ju bara vad jag tycker! :)

2009-10-20 @ 01:02:41
URL: http://trett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0