you know it's true, everything I do- I do it for you.

Och jag ringde dig igår. det var jättefint att höra din röst, men..

jag brukar aldrig behöva höra telefonsvararen, utan du brukar alltid svara

och ta tid att prata. du brukar ha mer att säga än: du vet vad du ska göra, tala efter pipet.

Du brukar tjoa, stoja och säga uppiggande saker.



Förövrigt........förfesten var brao, alla var goa & glaá, sedan åkte jag in med larsen

till gab. hon gjorde sig i ordning, vi inväntade ev och sedan gick vi ner till bussen.

det var king hemma hos Skägget, visst. flera gånger kunde jag inte undvika att tänka på

dig, men jag var med jätte underbara personer som faktiskt fick mig att tänka

på något annat än dig flera gånger också.
Fast. de spelade when you say nothing at all. det sög. för den låten är du.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0