jag minns såväl när du spelade för mig

Har legat i sängen hela dagen. funderat.hatat.gråtit.svurit.sovit.
Klev upp en snabb sväng, slängde på mig mjukisar och for förbi ica
med brittan&erica.
Var tvungen att röra på benen, de fick kramp. men nu börjar de försvinna
igen- kanske sova en stund?
men ska se på tv om 30 min. så vet inte om det går försej. sover så länge.duvet.


I lördags var det halloween. for ut fasten jag ville bryta ihop hemma,
ensam i mitt rum men det skulle nog vara värre.
Jag for ut och grät flera gånger. Var as sur mot folk för att jag försökte
bita ihop.
Men ibland, ibland log jag faktiskt & menade det. Och ibland log jag
för att jag tänkte på dig. Hur fin du är. och hur saknad du är.
Våra stunder tillsammans och hur du beter dig som en go galning!miss u.









Och föressten. Jag vet att du inte hade velat att vi skulle vara nedbrutna och förstörda efter det här. Utan du skulle vilja att vi fortsatte ta livet med storm och hylla dig! Du levde ut ditt liv till tusen och jag ska försöka börja göra det. Inte redo ännu, men snart. Jag ska göra det för dig. Jag ler för dig.


Kommentarer
Postat av: tove

du är så jävla fin eve!

2009-11-02 @ 19:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0