iheartu

Imorgon blir det begravning.


1992-01-31   /   2009-10-28 ♥

du uppskattade verkligen ditt liv, så mycket mer än
vad många andra gör. så jag förstår inte varför.

du uppskattade det & levde det fullt ut. spred kärlek

och glädje överallt. till vem du än log så fylldes den personen

av en sådan obeskrivlig, varm känsla.

jag förstår inte, och jag vill inte förstå. jag saknar&älskar dig.

 

 
enda bilden som tagits med min mobil<3


FÖRSTA GÅNGEN VI TRÄFFADES<3
jag hoppas du såg, hur du fick mig att skina upp.
alla andra gjorde det.


Kommentarer
Postat av: denise

vännen det var längesen, hur mår du älskling?

om jag får fråga, vad är det som hänt?



Du vet att jag finns här för dig & det kommer jag alltid göra. Bara ett samtal eller sms bort, glöm aldrig det!!!!

2009-11-26 @ 22:04:13
URL: http://framtidsval.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0