if today was my last day

DizzzzzaT (heehe) buketten nu. apade till det. eller ja, my mind did!

orkar inte vara kvar där med tanke på hur jävla mycket folk som springer överallt,

har en låg stressgräns,,,,,antar jag.

Men ny plats är kirrad och imorgon börjar jag på sävar blommor:). kommer troligtvis

bli megaskönt och mysigt=)! deras skyltfönster är något som ger julkänsla.

Tog en sväng förbi umeyo idag iallafall, fick med mig ett par tjockare strumpbyxor

och en JÄTTEGO parfym. , nånting med lilys hearts var märket.hur king som helst.
värsta-julklappar-till-mig-själv-dagen!

och så hittade jag julklappar till några andra;)))))....



































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0