I have to go N-O-W

Tvättade just foundationborsten och det kommer

vara megaaaaaskönt att sminka sig med den imorgon. den blir ju så

förbannat mjuk!

Och när jag stod framför spegeln och skulle lägga tillbaka den kunde jag inte

hålla mig.....var tvungen att sminka mig. är ju så kul att testa lägga lite nya skuggor

osv. Blev höstinspirerat med röd,orange,gul& lite vitt som bas. lite rödare läppar

och bronzing på kindbenen.

Nu ska jag springa och möta mor min utanför hennes jobb, för att promenera

med henne hemåt. låter mega ovärt. men jag vill röra på mig lite. P-U-S

 


Kommentarer
Postat av: josefin

jaha okej :) när man väl har han som kompis är det föralltid. Han är så oerhört genombra och spred sån glädje runtomkring sig. Det är så obegripligt.

2009-11-18 @ 21:36:57
URL: http://josefinannalundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0