I can't......

Jag vet inte hur jag ska gå vidare, för jag vågar inte acceptera
det som hänt. jag skriver lite om det, men det betyder inte att jag
insett sanningen. jag vågar inte. det skulle göra för ont.
jag trycker bort tankarna, men det är inte så jävla lätt. tiden och alla
dagar försvinner, jag gör ingenting längre.
sitter hemma....har sovit ikväll, blev ingen sömn natten som var. hade
världens feber pg.a. vaccin sprutan och jag sov nästan ingenting
alls. det var förjävligt och inte alls kul, någonstans!

Efter begravningen idag, for jag&gab hem till henne. vi halvsov i sängen
och lyssnade på musik. mor min hämtade mig och jag for hem & sov.
Imorgon ska vi till strömpilen, handla liiite julklappar osv. Men det blir

en snabbis för på kvällen är det förfest@home, därefter ska alla till
puben men INTE JAG, för jag är fortfarande ett barn. så jag ska troligtvis
vara med scarface, kanske angelina och leonard.
Nu vet ni det. INTRESSANT VA.....................jagsaknardighursomhelst........



Kommentarer
Postat av: Jasmine Brown

läste lite längre ner om det här.Jag beklagar,Vila i frid.



Kramar

2009-11-30 @ 17:00:24
URL: http://jasminebrown.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0