Hur svensk är du?

Nu ska jag fördriva tiden. FÖR mitt liv går vidare.
faktiskt. sakta men säkert.

Hur svensk är du?

[x] Ditt efternam slutar på ... son, lund, holm eller gren
[x] Du vet någon som har samma förnamn som du
[x] Du vet någon utanför din familj och släkt som har samma efternamn som dig
[ ] I din familj är ni 2 barn
[ ] Du bor i villa
[x] Du bor i en tätort
[x] Dina föräldrar är mellan 35 och 50 år gamla
[x] Dina föräldrar har gift sig
[x] Din mamma är yngre än din pappa
[x] Din familj har en bil av ett svenskt märke
[ ] Din pappa heter Lars
[ ] Din mamma heter Anna
[ ] Du har blåa ögon
[x] Du har tillgång till internet hemma
[x] Du har en egen mobil
[ ] Du har ett eget rum
[ ] Du har varit i Danmark
[x] Du har varit i Norge
[ ] Du har varit på Gotland
[x] Du vet vilken av Vänern och Vätten som är störst
[x] Du vet vad Vättern och Värnen är för något
[ ] Din familj har en husvagn
[ ] Du känner någon som har en husvagn
[ ] Ingen av dina föräldrar röker eller snusar
[x] Du har ingen släkt som kommer från andra länder
[ ] Du idrottar minst 2 ggr i veckan
[x] Du har / haft en hund / katt
[x] Du får månadspeng / studiebidrag 
[ ] De flesta i din familj är blåögda
[x] Du äter snabbmat
[x] Du följer en serie på TV
[ ] Du är kär 
[x] Du är född i mars, april, juni, augusti eller december
[ ] Du är blond




Antal kryss: 19 st
Jag är: 57 % svensk ?
testa ni också

 

Vad fan är resten av mig då, omänsklig?

för inte fan är jag rysk eller någon sådan skit.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0