let's leave tonight

Minnestunden för finaste Niclas idag var megafin.

De fina påståenden som sas om honom var 110% sanna och

bildspelet var jättevackert. Visade verkligen vilken energifylld prick och
glädjespridare han var. det var jättevackert..
Och snön ligger ute nu. mysigt.fint!
nu önska jag att jag fortfarande var rökare. kunde lindra mina
känslor en del och njuta av den snötäckta marken. jag vill
ha en anledning till att sitta ute. för jag orkar inte gå ut & gå.
har sprängande huvudvärk. less.trött. fan vad ont det gör.

tog en sväng förbi stan efter minnesstunden. var tvungen att kirra
en present till min lover som fyller år imorrn. hittade en.
men hittade två grejjer till mig själv också.
en skjorta och ett linne/tunika. det sög. slösade fett med pengar.
eve ville att jag skulle lägga ut bilder, men har ingen kamera och
monkis hemsida laggar apspya som vanligt så
det blir inga bilder. inte idag.
HEJDÅ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0