when u loose it all


I found this. Not bad at all! Kanske hamnar på mina ben.

Igår blev det allt till att fara ut och fiska samt fota, fika. Det var riktigt mysigt och
på vägen ner till skeppsvik/skärgården stötte vi på 4 älgar.
Blir alltid lika glad när man träffar på djur i det vilda, gjort det flera gånger men
glädjen blir bleknar aldrig.
Får ta och lägga in bilder senare när jag återvänder till internet at home.
And today. Idag spelade vi in dansen, as kul, kände mig inte duktig men what to
do och så hade jag tre möten idag!! Ansträngande but that's how we do it.
Det gick rätt ok och nu kan jag säga att kosttillskotten blir utskrivna.
Så kämpa på!

Just nu sitter jag hemma hos A, är med henne och L.
Kände mig tvungen att tjyvlåna hennes dator när man själv har internetbrist.
Kändes skönt och kul att fara hit för en gångs skull, blir inte alls av ofta
då jag har som vana att alltid vara inne i stan med folk, fester osv.
Men nu blir det till att återgå till de och watcha tv! ;b




Imorgon har jag planerat in att fara på A's fotbollsmatch och
heja på brudarna och mot kvällen blir det fest hemma
hos E och så är det E's ajöken fröken fest- hon drar ju upp med
sin nyförlovade kille♥
Söndag: Tredje E's dansuppvisning!
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0