partey like a rocke'

alloy!
Gårdagen spenderades med skola, brännbollsyran, grillning & staden.
Yran var riktigt trevligt och solen stekte en som en stekpanna steker ägg.
Very goood!
After that grillade vi på bräntis, var allmänt mysigt med underbara
personer as usual.
När man kommer till staden hade partajandet gått lite för långt kan jag påpeka-
haha blev fett sliten så sängen kallade lite senare.




Idag har jag haft väldigt.... bad hangover. Klev upp tidigt som tusan för vätskebrist
och kunde inte alls gå & lägga mig igen när jag såg vädret därute.
29grader i våran älskade sol och jag höll på att svimma när jag tog för mig
av solstrålarna.
Hangover +  vätskebrist + värmeslag. Var inte kanon men njöt så mycket som
möjligt serrni.
Sedan så lasta vi släpet för att E flyttade till luleå med andra E.
Enormt tråkigt men what to do, hon är lycklig.
Så hoppas det kommer att funka kanon därborta:).





And tomorrow! Blir det marknad samt morsdag, justia, morsdag! Mamsis present
sitter här och väntar............mmmm!
Men nu skall jag försöka sova för att kunna ta mig upp imorgen, xx babios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0