long weekend

I onsdags... Jag och G skulle bege oss mot grubberevyn,
men blev det av? Njet. Vi hamnade på subway ett tag (trycka macka!!!!), sedan
gick vi mot henne- tog på oss chillclothes men då hör N utav sig.
Så vi begav oss ut för att träffa honom, lattja lite med basketbollen och
bara ha det treeeevligt(::.

Skrattattackerna var as fina. och...
när jag ramlade av sköldpaddan.

kvällen kan beskrivas med ett ord: SICK

And yesterday, yesterday. Igår kom babio hit, vi tog det bara lugnt med
filmer osv. Hade det bara riktigt mysigt iallafall OCH idag är jag fett sliten.
Orkar inte röra på mig.
men btw, redan varit inne i stan en sväng och köpt dos
presenter till papi! -som fyller år imorgon ♥
xx


· slitnare än dalahästen ·

Kommentarer
Postat av: u know whoooo ;)

2009-05-25 @ 20:17:24
Postat av: hehe jag igen blev ngt bajs

haha snyggingen där;))

tror inte vi lyckades få bilden som det såg ut i verkligheten meeen^^

2009-05-25 @ 20:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0