livet flyger iväg

Alloy gott folk!
I fredags blev det som sagt en tripp till M, vi spelade crash bandicot,
såg på film, åt kiwi och var allmänt allmäna. Yes. That's what we were.
Det var bara trevligt förutom att jag var på  sinnes konstigt humör, hade
varit förbannad hela dagen och på kvällen var jag... sinnesförrvirad?
Nä. men fett konstig iallafall.


några utav M's djurrr


Saturday! Igår!
Ahhhh--damn. Jag vet inte vad som hände,
grillade iallafall at home och sedan tog jag bussen in till stan, träffade E
och drog på fest@mary.
Det var fett lame, folket satt i soffan  det kolsvarta mörkret så vi var där
högst en timme. Vi bestämde oss för att dra till the city igen,
hamnade på subway där vi tog en cookie.
Och vi skämde ut som vanligt.... Skrattattacker för ingenting
och snubben i kassan skrattade åt oss (som han gjort många gånger förr).



Vi for iallafall hem till E ett tag efteråt och sedan begav
jag mig hem för att se på movie and the bed!
Nu måste jag packa sedan blire OTH & G.G! xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0