keep on rollin'

Idag har det blivit en kort skoldag(som alla måndagar) och sedan återbesök
på sjukhuset. Det gick bara bra och så länge det inte hoppar ur led igen
slipper jag tänka på operation.
När jag och mami kom hem la vi oss båda i soffan och slumrade till, ingen
aning när hon klev upp men det tog då ett bra tag för mig...

Ikväll har vi tagit en kvällspromenad -preemrundan fosho- och strax skall
jag nog starta en film. xx ♥




New jacket! Crocker jeans. Får se om den kommer användas
flitigt eller inget alls. Lite för stor kring armarna m.m -.-

Kommentarer
Postat av: g

nice jacket dude

2009-05-18 @ 21:27:37
Postat av: g

Nice jacket dude!

2009-05-18 @ 21:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0