I need u to need me

Rikligt med kanon väder idag!
Haft allmän hangover idag men den strålande solen fick
mig att luta mer åt det positiva hållet.


(mobilbild sen när vi var&firrade. kommer bilder från bättre
kamera senare. promiz!)




Igår blev det som sagt att kolla på damernas fotbollsmatch, tyvärr gick det inte alls nå vidare men alla
har ju sina sådana matcher.



Mot kvällen blev det fest@E&L. Var riktigt trevligt faktiskt!:)
I början var jag inte alls så positiv, trött&huvudvärk så what to do, men efter ett tag började
det kännas bra och blev till att ha otte kul( : Not bad at all.
Kan dock inte lägga in bilder ännu: (.. måste kirra några från de andra.

Idag blev det till att kämpa sig upp från sängen och åka in till E's dansuppvisning,
hon var jätte duktig (som alltid) och det var bara kul!!

(genrep)



En snabb tur ner på stan- lunch, glass osv sedan har jag sett på mina älskade
OTH & G.G.
Så jävla sorgligt att det är säsongsuppehåll för OTH nu!! Huvuden skall rulla.
Nä men näe... Nu ska jag försöka hitta på något, kanske tvinga någon att
se på film med moi. Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0