i ett övergivet hus


Jag har inte hållit koll på bloggen, varit upptagen, varit utan internet och inte känt
så stor lust eller anledning till att skriva.
I torsdags iallafall.. På självaste Valborg.
Det blev middag hemma hos A, go grillat och det var mysigt. Hade kunnat gjort det
hundra gånger trevligare men jag var för trött, utan energi och lust.
Åkte in till stan och det blev att fara lite överallt. Först fest hos J tvärt, sedan fest
hos Jo och efteråt gå ner till älven för grillning.
Sedan en snabb titt in hos J igen, åkte därefter taxi hem till M och sov där.
Kan väl säga att kvällen var inte alls uppskattad men samtidigt riktigt uppskattad. Blandat.



I fredags
åkte jag hem från M, och sov som en galning. Efterlängtat och skönt.
Fasten jag fick min 'skönhetssömn' så var jag energlös och stannade bara hemma för
kvällen. Tog en tragisk kväll vid tvn.

I lördags for jag till A och solade på dagen, det var riktigt varmt ute och lyckades
få minimalt med färg. Haha.
Hade det bara trevligt där iallafall, for hem och grillade världens godaste middag
och sedan kom M till mig.
Vi spenderade tid med tv:n, filmer osv. alltmänt mysigt.
Idag for jag & M förbi A&L ett tag för att sola, dock lämnade solen oss och molnen
tittade fram men var bara trevligt.
Händelserik helg men samtidigt inte. xx



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0