i really don't like u

Blev just sprutad i munnen.. haha. syster sprang runt
med spritsgrädde förstås ;b
Och nu fick man bananasplit, gott men fyseten vad pain i min
mage nu. too much!!!

Iallafall.. tänkte försöka beskriva min gårkväll/natt LITEGRANN, orkar
inte detaljerat för det var så sjukt mycket. As wierd kväll faktiskt..
Den började med inflyttningsfest hemma hos Göran, där var det rätt chill
med deras underliga diskussioner om sex, naglar, well you name it!


göran, ma, lars
(midsommar bild)

Efteråt tog jag bussen in till stan, gick till caféstation och tog en
fika med eve. haha! Det var faktiskt as trevligt, inte skrattat så mycket
på länge tror jag: ).


(jag&eve på c-s)

När vi väl kommit ifrån soffan gick vi och träffa brudarna,
for till fest hos...nån random(don't remember his name), det var väl dugligt.
Dock slutade den tidigt vilket jag inte hade förmodat men så vare ju!
Jag, mary & gab gick hem till henne, lyssnade på massor av musik, en
utav oss dansade som en galning haha: ) osv.
När klockan blivit 4 gick vi till c, träffade L, d & h. Vi gick hem till L och hade
'efterfest' där, det slutade med film och alla somnade fort som tusan förutom
jag tragiskt nog.. men en timmes sömn fick man väl(:.
AND BTW, vi var hur hurtiga som helst!! Gick hur mycket som helst i typ.. -25 grader.
gääälet
licence to kill, nu har jag ingenting att göra.. Såg just på mina älskade serier,
OTH & G.G (döda vanessa!!!!!), men skall troligtvis
till min far strax och do something.. ta det lugnt i guess. hugs&kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0