stupidó

worthlesss.s day
Så dålig man kan vara! Failade totalt på dansen idag, världens klant.
Vek foten så nu är den skadad, hej bandage.
Jag hoppas verkligen att det gått över imorrn och verkligen att det inte
blir värre. Peppar ju gym som satan.. Det enda jag ser framemot nu
och min plan är att använda springbandet all time long!
Dödar om det inte funkar.

Sen något ännu mer misslyckat är att jag just var hos tandläkaren
och jag har fått en VÄRDELÖS tandläkare.
sure hon försöker vara trevlig, men hon fick mig att framstå som
världens största idiot.
Klart jag fattar att tänderna är viktiga? Det är logik.
Och jag har minst tre saker att göra klart till skolan imorgon. Sen har
jag missat saker i vissa ämnen. Sänkt mig som ett svin.
Snart blir det ingen skola mer. Ser ingen mening.
Mötena hjälper inte heller något. fyfan vad värdelöst.
Hur ska jag kunna ha hopp när allt bara misslyckas? fu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0