somajo

go kvälle'
Bara tagit en luuugn dag, blev så att jag och gab
stannade kvar hela natten hos e. Vi kollade filmer,
halvsov och jag&niclas proppade tacos! Sickt gott.
Vid klockan 13 for vi ner till stan, kolla affärer och fick
med mig en enkel bast-shirt (pic later!).
Efteråt gick vi(slitnaste tjejerna i hela stan)  hem och
bakade kladdkaka. Välbehövt efter våra turer i kylan.

Nu ikväll valde jag att ta lugnt, för jag kan inte påpeka
att jag är världs pigg däremot motsatsen. Men imorgon skall
jag vara pigg! Då blir man bjuden på mias grill och
skall träffa troligtvis träffa E efteråt=). Nu blir det television! ciao!




Kommentarer
Postat av: eve

hahaha mongo. du gillade inte ens den låten när ja skickade den till dig.

2009-03-03 @ 23:14:02
URL: http://eveelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0