one x-tra day

Kom just hem från staden våran. For på obs, kappahl
och avslutade med en fika på café victoria. Testade på
bananbakelse, men inget jag rekommenderar.. Den var lite god
men blev för mastig smak och nä. wierd.

Men förövrigt, igårkväll åkte jag in till stan och var med gabriella&pontus
ca 1 timme? Haha. Fick sådan stor lust att fara på filmkväll
hos E&L så jag hoppade på bussen igen och åkte to säjver.
Typiskt nog så var det samma busschaufför, haha och han har kört
tuuusentals gånger när jag åkt.
Och så fort jag kom in i bussen började han skratta för det var
tredje bussresan utav fyra igår som jag åkte med honom. haha. men dt är ju fint!

Ikväll har jag inga planer.. får se om jag hittar på
något kul och om jag ens orkar göra något(?) :)


fick dessa buddha-gubbar och
'evelina penna' utav emma igår. tacks! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0