my own prison

Yesterday, my yesterday...
Hade det bara mys med E&G, lite kladdkaka och film. Åkte hem när
natten smög sig på och hamnade framför tv:n, fortare än jag något annat
höll jag på att somna.
Idag tog vi - jag, K, M & E - en sväng ner till Skeppsvik. Dagen blev ju en riktig
vårdag så vi tog med oss fikat ner dit och kollade utsikten, dock
blåste det vääldigt mycket men vi satte och tryckte ner oss i grillstugan.


Under eftermiddan blev det Patrik 1.5 (fin film!) och bara för ett litet tag sedan
satt jag och tryckte framför tv:n igen. OTH & G.G!
Helt galet vad avsnitten idag var bra, jag orkar inte hålla mig en vecka innan
nästa. Men det ska jag.. helt sickt! I'm obsessed ←

Det är fan gälet vilken tvdag det har blivit idag förutom trippen vi tog under
dagstimmarna, för lite senare ikväll blir det att mysa ner sig i soffan
och kolla på Linas kvällsbok med Å.
Huuundra år sedan jag såg den. Har för mig att den är rätt ok, så kvällen
blir nog mys.
Men nu skall jag röra mig utåt en sväng! pusse myse ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0