my life just flew out the window

Jo underbart. eller?
Från början.. Det jag levde för förut var att träna, fotboll, dansa, innebandy,
basket, badminton- well u name it!
Jag skadades. blev sjuk. hjärtfel. well u name it again -.-
Men jag försökte gång på gång för att det var den enda jag älskar men
misslyckades gång på gång. Till slut gav jag upp. Något
jag ångrar men i de perioderna höll jag på att bryta ihop.

Nu när jag väl börjat försöka med dans igen, ett sinnes stort steg för mig,
så går det åt helvete.
Knäet for ur led och det var inte lite.. KNAK?
gjorde satans ont och hoppar runt på kryckor, vilket gör att jag får ont i
mitt andra knä och händerna. feta pain'n!
Gnällt som satan idag. men vad fan ska jag göra? Jag orkar inte..
Och så ringde sjukgymnasten idag, istället för tid med honom
blir det läkare och troligtvis akutremiss-ortoped. awesome.
Och smärtan i knäet har ökat lite och om det är värre imorgon blir
det akuten igen. wish me luck!
vet fan inte vad the mastah' tänkte på när han skapade mig^.



eve's photos
gogummorna E&I flummade med kryckorna,
well. u see!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0