it's hurtful

Aoh! Igår var en riktigt tuff kväll.. Kämpade
som satan kan jag lova, bara till att stå ut.
Hoppade runt med min underbara krycka, pain i hela benen,
ryggen, armarna, över bröstet- well u name it!
Men nog fan for jag på fest endå, blev till att stoppa i sig
smärtstillande och hålla ut.
Jag ångrar inte att jag drog ut men ansträngande var det..
Blev iallafall fett med folk och trevligt var det: ).
Kändes bara lite fult&lame att hoppa omkring med krycka
där det var överfullt med folk.... haha, men henna funkade lätt: )

Idag när jag vaknade mådde jag fett dåligt och värk som fan... Orkade
verkligen inte kliva upp ur sängen, när jag väl kommit upp- la jag mig i soffan.
Fyfan. värken kommer väl från att jag inte vilade mig nånting och äventyrade
mitt ben (mitt egna fel) men illamåendet.. vafan.
Måste ju ha berott på  smärtstillandet, well i don't know. fu the shit, mår
någorlunda bra nu iallafall.

Blev iallafall OTH & G.G ,som vanligt. Helt
sjukt underbara avsnitt ikväll! Not bad at all. inte någonstans. mwöhö.




Men nu skall jag beställa kläder och
sedan dra iväg till papi: ). peace'n fise'n

Kommentarer
Postat av: angelina

Den där låten är så bra

2009-03-30 @ 14:31:11
URL: http://aangee.blogg.se/
Postat av: Linda

Låten är bra! Hoppas allting blir bättre snart, Ta det försiktigt med knäet gumman. Kram / Linda

2009-03-30 @ 17:01:39
URL: http://litendiehl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0