i don't give a shit 'bout you

MIN/ esther
hehe.. E's lillasyster är inte lite söt, med sina stora ögon ba bleblö. mwöhö pusse!

Men efter middan igår for jag förbi G en sväng innan hon skulle ut och sedan gick jag
till E. Vi tittade typ förbi hennes kusins flickvän(?) som fyllde år men var FÖR varmt
så gick hem och fikade lite.
Efteråt..... for vi ner till stan? Bosatte oss på subway, åt cookie. sen nada equada.
Haha vi hade totalt no life men såna dagar måste ju också finnas: ).

Jag har fan INGEN aning om vad som händer ikväll. Inte planerat någonting,
inte ens en nödplan (hehe)..
men får väl se, någon kanske räddar mig. jag kanske räddar mig själv ,haha..
who knows.


Kommentarer
Postat av: Lindaa

haha, det är "en person" som har skrivit en kommentar på hennes blogg och hon säger att det är jag. Hon är så jävla patetisk, men allt "personen" skrev är ju fullkomligt sant också:



Den du framgår att va här på din blogg är du inte i verkligheten.. då är du tystlåten och blyg. du låter dina kompisar skydda dig när du argumenterar. hörru blondeeey ska du inte tänka på vad som är rätt och fel? spotta folk i ansiktet och låta dina kompisar slå ner och argumentera med folk åt dig, eller stå på dig själv? Du får bara folk emot dig!

2009-03-06 @ 19:48:56
URL: http://litendiehl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0