finally friday

'hola u all
Har inte blivit till att skriva något pga internet förlust.. haha.
Internet har verkligen kommit och gått- & när det väl funkat
har det varit supersegt att jag inte haft ork till att försöka skriva..

Dagen började iallafall med stresshantering, rätt intressant, för
ärligt talat har jag stora problem med stress.
Efteråt blev det att fara på dansföreställning som heter reduction song
i believe.. lite osäker men anyway.
De var jätte duktiga dock blev det lite uttråkat
när det gick över tiden och lunchen började ta slut så det
uppkom stress. (Som vi arbetat med nån timme före, lyckat? haha)
Stressåt iallafall på subway sedan blev det skola igen.
Och denna vecka.. Jag har blivit helt slutkörd efter all skola, dock hade jag
ingen skola varken i måndags eller tisdags, kom jag på nu... men hehe.
Blev iallafall till att ta det lugnt ikväll och
imorgon ska jag försöka komma ut till något roligare: ). Nu blir det
singing bee med M&K.



xoxo girls&boys ;b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0