eye of the tiger

God Natt? God Morgon?
Sitter vid L's köksbord, hur ljust som helst ute på himlen och
solen tränger igenom molnen.
Våren är verkligen på väg.. Slask överallt, javisst vi tycker väl inte om
slask. Eller hur?
Men det är ett tecken på  vår, vår är ett tecken på sommar och sommar
tycker vi om.
But anyway,sitter här slitnare än på länge.. damn. inte gödans någonstans om jag
skall vara ärlig. Alla har somnat ifrån mig och majoriteten har farit hem. Är som
sagt på en efterfest som börjat avta. Eller rättare sagt, avtagit, bara jag uppe. Och
inte skall jag lägga mig ännu inte!
Kvällen började med att jag kom in till G lite före 22, vi drog på fest kring 23tiden.. Det
var rätt chill, vanliga peoplet dock märkte jag aldrig när någon for. kinda wierd.
Den avtog iallafall kring kl 5 och då gick vi ner mot efterfest hos L, blev en
massa world tour(guitar hero) här kan jag lova och det är
inte bad någonstans: )))..
Men nu har alla lagt sig, och jag orkar INTE sova. Min buss går 10:20 och jag tänker sitta uppe
och vänta tills dess. fuck the shit, jag får peppa tills jag kommer hem till min säng med en ny
kudde och ett nytt täcke. hej sjunka in, hej goseli-gött!
Nu ska jag försöka fördriva tiden, hugs&kisses girls&boys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0