dream that u can fly away

hey bloggers and u all'
Dagen har varit  as lame, förutom att vi slutade lite tidigare.
Ganska skönt för jag var superless mot slutet och orkade knappt
koncentera mig.
But anyway, feta träningsvärken sen 'mitt träningspass' igår men var
endå tvungen att kämpa idag. Fick stå ut med the pain när
jag tränade. haha.. götte?

Iallafall var/är ju som sagt våffeldagen idag. Ingenting positivt
förutom att det kom över lite folk till middagen, blev 8 stycken,
och det är ju rätt så trevligt: ).
umeå open slutsålt. ↔ hej vill du skjuta mig?
tiger lou the hives erik hassle


Och vad skall nu hända i helgen? Inga planer. Nada. Zero. Noll.
Nu när my beloved UO är over så har jag stor lust att festa,
så får kolla om man hittar någon värt. Är fett sugen på att
fara till h-sund, men vem vill följa med mig dit? Jo, nada. Zero. Noll.
heh. Inte underbart någonstans och snart tränger helgen på,
makes me desperat.
well, jag orkar inte... CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0