coach


Imorgon börjar skolan och ärligt. Jag vet inte vad jag ska
ta mig till. Jag kommer faila, faila stort och falla pladask
igen. Hade hoppet uppe och hade tron att jag skulle orka
med skolan igen, jag tog ansvar, fixade möten, tog bort
tisdan och allt. Men det känns inte som att det hjälper?
Vad fan. What to do.
Skolan är ingenting för mig, inte för min ork. Men jag ger
inte upp, jag vill inte ge upp.
Anonym: "Jag vet att du klarar av det här.
Jag känner dig & du är inte en sån som ger upp".

När han sa det åt mig, hade allt redan gått för långt
och jag gav upp. Jag gav upp med en utav de livsviktigaste
sakerna i mitt liv. Det som höll min glöd uppe och som
fick mig att vilja leva. Men jag gav upp, Och jag tror inte
att jag klarar av att ge upp något sådant stort igen. 
I need to find my strenght again.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0