u sit down right in front of me

hej alla underbara och hatade
tänkte bara säga att gårkvällen var worthless. Hängde med
G och min babio, och de var helt underbara som vanligt.
Dock inte jag.......
Var för pissed hela kvällen och ville däcka under en bro
istället för att gå runt och hata alla.
Blev  bara argare på mig själv för att jag gick runt och var arg.

Men kvällen  gick mot sitt slut, jag kom hem, proppade mackor
och bäddade ner mig under täcket.
Nu har jag vaknat med lite ångest, men it doesn't even matter.


Idag orkar jag inte alls träffa kompisar så om det inte lyckas
bli spö i backen senare så ska jag på J's fotbollsmatch.
Det ser jag framemot för fútbol är det bästa i min eländiga värld.
pz


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0