to glad to fit in here

hey everybody out there!
Igår for jag in till staden på morgonen/dagen, fick en jacka och fyfan
vad jag är kär. Känns as bra!!! +
Sedan kom min snutteplutt och var hos mig tills vi båda tog bussen
in till stan mot kvällen.
Jag for på filmkväll med my ladies och s var med ett tag.
Personligen så måste jag säga att jag hade
hur kul som helst!! As mys.

Dock började jag bete mig som en tok när jag blev trött ^_^ he-he.
men så kan det gå.



Men nu ska jag  trippa bort från datorn, för A kommer hit vilken minut
som helst. Blir att gå ner i källaren (fake-sola) och låtsas
att solen har legat på; ) haha. xX huns

Kommentarer
Postat av: Erica

Den är sjukt värd att läsa. Ja, helt ofattbart ändå :) Nu får man bara hoppas på det bästa.

2009-06-07 @ 17:01:56
URL: http://gnussan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0