svampar


Last week, saturday, fyllde papi år. Jag bjöd honom på en ljuslykta,
bärplockare (hell yeah) och några fiskedrag.
På kvällen var det som sagt kulturnatta och jag for in till the city
med mina vänner. Jag kommer knappt ihåg vad jag gjorde så
onödigt att skriva om det. Minns iallafall att kvällen var duglig meeeen
råkade bli lite fel på slutet. Aj aj. Men så kan det gå ibland.

Idag har jag packat, packat,packat!!! Eller en del iallafall.  Väggarna
är supertomma sen förra veckan och nu är både skrivbordet & byrån
ur städade. Okej.. Ur plockade men inte torkade än... Sånt tar vi senare.
Rummet börjar bli lite tråkigt måste jag säga iallafall.

Shitbreak! jag måste göra eng-projekt ikväll... xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0