questions

Har...

Har du sovit med nattlampan tänd det senaste året? Oja. Somnat ifrån den vännen flera gånger.
Har din partner sagt att det vore hett ifall du hånglade med nån av samma kön? Icket jö.
Har du badat naken de senaste två åren utomhus? Ja. jag tror det.. eller så var de senast 1949
Har du blivit raggad på av en yngre det senaste året? njeten njeten
Har du blivit raggad på av en äldre det senaste året? Jahadådå
Har du blivit raggad på av samma kön det senaste året? icket
Har du tafsat på någon du inte känner? chanchee..
Har du kysst en främling? Yepp. men nu är han ingen främling längre he.he

När raggade någon på dig sist? today this day. yepp
När hade du sex sist? inte för privata nu va. hehe(;;;
När dansade du sist? today. jag är så party att jag dansar när jag är själv t&m
När drömde du en mardröm sist? kommer aldrig ihåg mina drömmar:( förutom en fin...hehe.
När kramade du någon sist? För några timmar sedan bara.
När fick du senast ett sms och av vem? Av SS, för en minut sedan
Vad handlade det om? att han är go

Vad är ditt värsta minne? skadorna. tvungen att sluta med allt jag älskade, yepp
Vad är ditt bästa minne? Min första fotbollsmatch OCH fotbollsresa till Italien
Finns det något du önskar ogjort i ditt liv? MASSOR.
Vad vill du ändra i nuläget? Vill träna som ett as och vara pigg som ett piggsvin
Vilken kändis skulle du ligga med? ...Logan Marshall-Green!!
Vilken kompis skulle du helst ligga med? ble BLÖ! ingen


fan... jag märkte vilka konstiga frågor det var när jag
svarade på frågorna:O hello sexytime (som Nord-E brukar säga)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0