push yourself

hola guys!
Vaknade för ett litet tag sedan, åt middag och nu har
jag kurat ner mig här. Sliten som få och öm i truten
är jag!
For som sagt till tandläkaren idag för att laga ett hål,
fick en fet bedövning och efteråt läspade jag och kunde
defintivt inte röka. hahah... Gick och skrattade åt mig själv o.O

Imorse blev det till att gymma och dansa. Var hur skönt som helst
och mitt knä lever ännu!!
Trodde det skulle krascha eftersom att jag glömde 'knäskyddet'
hemma, men det gick finemangó hörrni.
Det är så jävla underbart. Att pusha sig själv till sista gränsen
och sedan måsta hämta andan, att göra sitt mål längre&längre
bort.
Man blir så jävla fri av att träna, inget kan skada en. Det finns ingen annan.
Jag älskar verkligen att träna. Det är min passion.



Ikväll har jag ingen aning om vad som händer, vill fara och simma men
tror ärligt talat att jag är för trött för det.
Borde kanske vila min dåliga kropp också........för imorgonbitti kör
jag igång med ett gym-pass igen d(^__^)b.
stort med tummen upp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0