outside

allooooy(:
I took the bus to G igår och var med henne all night long.
Vi fettade oss med chocolate till filmen why did I get married?
Den var helt ok, mer än ok faktiskt, men jag älskade den inte.



Ingen aning hur vi fördrev tiden men vi blev uppe till kring
halv 7 imorse.
Var miiiiiinst sagt slitna idag..
Vi klev upp kring.. halv 3?
Sedan tryckte vi i oss lite "frukost" och gick ner mot staden.
Sprang runt som tokar, eftersom att det bara lyste om reaköp
överallt;)
Dock fick jag inte med mig något reaplagg... konstigt nog.
Men jag köpte iallafall en tröja från gina och
en bikini. ←SOM JAG INTE VILL HA!!!:(((
Den är jätte söt och inte alls lik min stil, därför jag ville ha den,
bli lite flickigare you know;).
Men den är för liten. Bysten pressas ihop och försvinner, jag ba:
hej bebis!!!!
Men så kan det gå d(^_^)b.

 

Bikinin jag köpte. Armbandet från förra stadsturen. (tröjan hittades inte på gina-sidan, so later).


Nu skall jag ut en snabbis och sedan se på.... förtrollad tror jag att det
lutar åt. Sedan måste jag sova eftersom att det blir
tidig uppgång imorrn. Begravning. xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0