now you fucking know me

Lovar du att vara ärlig? ja
Du heter: evelina
Smeknamn: evajj, lina, eve, karlsson, karl-E
Låt som när du är ledsen sörjer till? it depends. lugna eller metal
Beroende av: cancerframkallande skit och mina nära&kära samt music baby
Vem behöver du mest just nu: only the music
Vad tror folk om dig? I don't know and I don't really care
Stämmer det? kanske- kanske inte
Vad får du oftast komplimanger för? typ... mina naglar hahah!! Nä olika.
Vad säger du för att imponera på någon? ah. si si, mi gusta. HA
Hur imponerar man på dig? ha humor och våga bjuda på sig själv!!
Brukar du skratta för dig själv? Everyday. pinsamt men what to do
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Puss puss
Var bor du? chancheeee i björkarnas stad ba T-J-A
Trivs du där: det dug sometimes it sug
Äger du några converse: njeten sa geten, bara massa fakeee
Sprit, cider, vin eller öl: Sprit, cider och vin. ölE ba jäser i magen
Brukar du bli för full: Oftast, nej.
Vad har du för mobil operatör: pelia
Är du allergisk i mot något: nä typ inte. hej hej heheh bara mot mig själv chanche
Har du haft sex idag: nej fo' i hilvitttttti
Nästa mål i ditt liv: hehe inte dö i en lastbil!!!!!
Hur svarar du i mobilen: hola carmencita/ hey/ hallllåååååååå
Vem ringde du senast? GabbSkabb
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: typ... VI HÖRS INTE IMORRN!!!!!! hehe..jooo de gör vi, ha det bra. vi hörs. puusss.
Antal timmar sömn inatt: 4 timmar kanske...
Sov du ensam: nej, har ju kissikattisar d(^__^)b ha!
Brukar du komma i tid: kan jag väl inte påstå. men ibland lyckas jag
När mår du bra: när jag lyssnar på mäktig musik
När blev du fotad senast: amen igår ba, jag minns det som igår... E tryckte kameran mot mig! puss-E
Hur känner du dig nu: övertrött = pigg = min rygg gör ont
Vanligaste färg på dina kläder: svart, svart & kanske svart
Vad tycker du om fötter: inte fresh. Fotmassage? DIE
Vad saknar du: fina vänner som jag ba hejdå'ade till.
Hade du en bra kväll igår: nä, men kan iaf säga att dagen var go.
Favoritdryck på morgonen: Typ... luft?
Rakar du benen: oh yes, vinterpälsen = HEJDÅ;)
När brukar du oftast gå och lägga dig: 2-3 tiden kanske. olika as hell
Är du blyg? Oftast. ibland inte.
Sysslar du med någon idrott: not anymore.
Vill du hellre ha mail än brev: Kollar aldrig min mail. JUSTIA!
TACK FÖR PÅMINNELSEN... jag har typ ett viktigt mail. måste kolla NU.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej, endast attraktion som kan leda till något.
Har du spytt offentligt: ...Inte inför folk, men på allmän plats^^
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: runka som eeen kaaaarl hah
Är du nöjd med ditt liv: varför klaga
Är du bortskämd: njet
Vad gör du i morgon: vårdcentralen, the city och VC
Vad är det värsta du vet? liers
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? minst 200kr(förbaskade cancerpinnar) 
Vad behöver du just nu? sömn & ryggmassage
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? jag är ingen kändisgalning. So I don't care!
Vad längtar du till? Sommaren.... sova..
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja.
Vad använder du för shampoo? rosa flaskor. håller inte superkoll!!! ^Z^shlhlhäd
Vad är det finaste du fått? friendship
En speciell dag du minns: Var som taget ur en film. (för personligt för att skriva här)
Hur gammal är du: 17år
Tycker du om någon just nu: jortu
Om fem månader: Så är jag klar med vaccinet DING.
Du samlar på: Ingenting.. vad tråkigt.. Förut samlade jag på as mycke o.O
Gröna eller röda äppeln: äpplen är snusk
Vem ringer du när du är arg/ledsen: oftast ingen.
Gillar du golf: no fo' i hilvitiii
Vilken tid gick du upp idag: 07.45 kanske
Har du sovit i din egna säng inatt: like hell yeah
Har du strumpor på dig nu: mm... mami's tjockisar
Vad ska du göra ikväll: funderar på att sova strax. yep!
Är det okej att gråta: Är det okej att visa känslor? JA.
När grät du senast: nån gång i veckan-håller inte koll.
Laddar du ner musik och film från Internet: nej. jag ♥ youtube
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa. presenter till mina älskade
Bär du glasögon eller linser: icke sa nicke
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: definitivt inte. bara löjligt
När går du upp ur sängen en helgmorgon: när min kropp börjar leva
Har du piercing: si
Vill du gifta dig: si
Vill du ha barn: si
Solar du ofta: njet. ögonen ba hejdå
Är du bra på att laga mat: kanon. nudelkungen här borta!
Gillar du att dansa: love it.
Är du bra på att sjunga: Sjunger aldrig för att alla skulle bli så avundsjuka......
Är du flygrädd: njet i don't think so
Hur vig är du: förut ba ding men nu är jag stel som stelnad lava
Vad dricker du helst när du är törstig: water eller multi. it depends!
Vilken är din favoritglass: chocolate
Tror du på ett liv efter döden: nej
Tycker du om sushi: nej fy fasiken! rutten fisk med sjögräs. blö!
Vad äter du helst när du ser på film: chirrrrrre
Bor dina föräldrar tillsammans: njeten
Har du tandläkarskräck: oh yes.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du: gröngula..typ. brukar inte kolla mig själv i ögonen
Har du någon gång gråtit dej till sömns: totally
Biter du på naglarna: nej- bakteriekorv
Röker du: tyvärr, ja.
Hur ofta tränar/motionerar du: när jag springer till bussen;) hahh.
Senaste låt du hörde: stray dog
Vad gör du på helgerna: är på partay. sooover. kliar mina vänner på huvudena.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0