midsommar


1. Mårdsjön 2. Ivarsboda- firande 3. Sakerna jag vann på firandet. 4. Å & P slogs(;

Midsommar... Det startade med midsommar firande nere i  ivarsboda och fika
i stugan med släktingar. For hem- bytte om.
Och sedan bar det av till mårdsjön. Där blev det grillning och partajande, dock var
jag helt slutkörd så sov ett tag på soffan t&m.... Men sedan kom
jag ur min egna värld igen!

Kring kl halv 22(kanske?) åkte jag in till haga på fest hos G, där var det
trevligt.mysigt.och ba woho. Kring 24-tiden bestämde vi oss(jag, eve&anja)
för att fara till en fest på umedalen.
Haha. Var så jävla kul när vi var på väg dit, E fick nog fetaste paniken och
jag kunde inte sluta skratta. så jäla tyypiskt.
Men det ordnade sig he-he.
Kring 2-3 drog jag tillbaka till haga iallafall och stannade några folk på
övernattning, la oss kring kl 7 och somnade vid kl 9 (vilket jag ångrar)...
Så igår var jag fett sliten.... Hade sovit kring 4 timmar på över 1 & ½ dygn.
buuuut maybe, it was worth it;) xX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0