if you didn't knew me

Åh. hallååååå alla älsklingar!
I don't get it. Jag & G dissade festerna ikväll och fettade med
choklad samt film istället.
Men var skönt. Välbehövt.
Såg på I taket lyser stjärnorna, var riiiiiiiiiiiktigt mys! Värsta fin.



Och nu sitter jag här hemma med mitt fanta-glas och inväntar
morgondagen då mi babio kommer & han ska få en
biggalow-kram!! Puss.
Sedan på kvällen blir det filmkväll hos E, det blir klassikern-
Vad kvinnor vill ha som går på tv:n.
Nu ska jag spela lite....leka med mina vänner på messenger..
och kanske sova om ett tag. xX loversssss.

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag såg I taket lyser stjärnorna för någon dag sen :) Love it! Har ju läst boken säkert 3 gånger eller fler :P Miss you lil sis!

2009-06-06 @ 17:18:45
URL: http://gnussan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0