how did it go

natten som var kom man hem från peace and love.
Kan tänka mig att majoriteten av folket
som var där går runt och beskriver hur
underbart det var.
Men jag.. Jag var så lycklig att jag höll på att börja gråta
Sonic Syndicate men ett x antal gånger höll jag på
att svimma, skadade höfterna och benen så jag inte kunde
gå (fick skjuts i kundvagn med bandage på knäna) och sen
hade jag mina feta hostattacker.

Men folket, som jag knappt hann träffa för att jag bröt
ihop i tältet, var ur goa.
Så jävla härliga så det finns inte, dock har jag fått deras
dialekt nu.. (Borås).
Så nu sitter alla här hemma och stör sig på mig ^_^
Nu ska jag chilla jävel.....och måste säga  att det var inte
helt fel med en SÄNG inatt!
bilder and things later, imorrn vårdcentralen. NU: musik! xX

Kommentarer
Postat av: EmmaKP

Tack så mycket älskade syster! Kram

2009-06-30 @ 03:06:54
URL: http://www.metrobloggen.se/DarkFlimango
Postat av: eviii

men ja har inte färgat mitt hår utan min mamma och mormors. daah

2009-07-03 @ 19:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0