come away with me

halsen kruppar som sagt.
Tog 60 ml hostmedicin igår. Men hjälpte det? NJETEN.
Jag satt bara där... och fortsatte hosta.
Tyckte synd om babio, om han nuddade mig/lade handen på
min mage ville jag hosta. not nice suprice.
Och
somnade kring 4tiden imorse, vaknade 05:19 (var pigg)-men försökte
somna om.. Somnade och vaknade 07:40, somnade om och vaknade
kring 10:30. Inte kul-E!




Imorgonkväll bär det iallafall av till peace and love!!
Jag och E ska åka lastbil ända till Gävle och sedan
byts det till buss.
(btw- E drömde att jag dog inatt, den lillbumpen! mwöhö)



Men idag blir det iallafall till att lägga all min tid på packning inför
både, peace&love och flytten.

xX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0