yesterday to today

Mitt nyår... mitt nyår.  -Helt underbart!
Var så stort över mina förväntningar och jag hade enormt kul med världens
mysigaste personer och glatt humör. Turn back time(?)

Det höll på hela natten dock blundade jag då&då men gick inte att sova njet! Det blev
till att fortsätta vara uppe. Så kom hem och la mig vid kl 11:15 imorse. Dock hade jag fått
20-30 minuters skönhetssömn vid kl 9. haha ( :
Nu är jag totalt sliten men funderar på att fara in och träffa friends ikväll, njuter av livet för tillfället=)!

Kommer kanske bilder senare... Jag är så duktig att jag har ingen kamera
får se om jag har nån/några snuttisar som vill dela med sig av sina! ciao! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0