visiting

In school now! Har underbara........ engelska.
Men kom iallafall just hit efter min tid hos sjukgymnasten. Fick veta
att mina knäskador&axelskada kan delvis bero på att jag har fel på min korsrygg...
Så det känns ju jätte kul -.-
Blir till att stretcha enormt för att försöka få till rotations-felet! :b

Igår eftermiddag kom K och överraskade, papi vart riktigt förvånad för att han
trodde hon var hemma i vilhelmina.
Men det var en rolig överraskning, för K är riktigt go!= )

And tonight... I don't now what to do? call me.

Kommentarer
Postat av: matilda

heej :) kolla gärna in och kommentera min blogg! ;):) (eller följ/prenummerera på den) :)

2009-01-09 @ 10:24:22
URL: http://matildaabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0