not my day

Totally. Bestämde mig för att satsa på min älskade dans igen, haft
ett så ruskigt långt uppehåll pg.a. mina knäskador m.m.
Klart jag var tvungen att skada knäet... Both of them actually.
För ett tag trodde jag faktiskt att det skulle gå, att mina knän skulle palla trycket,
men sedan kom den där ilande smärtan längs låret & knäet.
But what to do, nästan lika bra att ge upp.. Men nästa vecka. då ska jag endå försöka igen!



Sitter iallafall på svenskan nu och det är argumentationer, I fick läsa upp min...
jag blir för stressad när det är muntligt, tragiskt nog yeah..
Ikväll blir det kanske att fara på efterfest men vet dock ingen fest(?)
Lite wierd men får se hur det blir: )..
nu skall jag kanske ta att lyssna på de andra... peace (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0