need to know

What happened to us?
Det blev så mycket ord och ord på ord igen, men en handling?
Det blev aldrig en handling, ingenting bevisades och jag försöker
tro att allt du sagt är sant men varför släppte du taget i sådant fall?

Du tog aldrig upp det med mig utan du lät allt rinna ut i sanden och snart
är våran så kallad vänskap över.
Det har snart gått för lång tid för att jag ska försöka kunna hålla kontakten.
Du klagar på att jag bara ringer när jag är onykter men du ringer mig aldrig,
varken om du är onykter eller nykter.
Så jag förstår inte hur du kan ha ork till att klaga på mig?
Du är bara orättvis, tänk lite.
Din hjärna är så stel eller så försöker du bara glömma. Jag vet inte vad som är felet.
Men något är fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0