monday morning

Idag har jag haft en så slapp dag så det finns inte och jag behövde det verkligen.
Slutade som vanligt kl 11:40, hur sköönt som helst, sedan tog jag bussen
hem för att ta en powernap.
Blev dock till att jag låg och sov till ca 17:10, but whatever:).

Funderar bara på att krypa ner i sängen, starta en film och kanske fetta med poppiscornis.
Dock är jag sugen på att träna men
riktigt slut i huvudet även fast jag powernappat typ all day long.


Tomorrow blir det troligtvis till att arbeta i butiksköket om jag lyckas ta mig upp ur sängen, efteråt
skall jag och E gå ner mot stan och köpa biljetter till Amplified!! Taggar som ett as kan jag säga,
taggar Johnossi!! kommer bli hur fint som helst-lycka.
Ska också kolla efter en spetsbh från gina, finaaaaste jag sett på länge-raur,
kanske hårfärg också?



city baby, city


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0