I'm ashamed of the person I am today

Var på realese-spelningen för Industri Royal's nya skiva och vad kan jag säga?
brutalt härligt! Jag lyckas alltid bli så förbannat glad när jag ser de, älskar stämningen
och det är... total nice!
Men missade en del av spelning, skulle på fest osvosv.. Men blev det? NEJ.
Är riktigt besviken just nu och hur irriterad som helst..
But what to do (som alltid kommer upp, finns ingenting alls att göra åt saken)

Såg iallafall just på King Kong och jag vet inte vad jag skall säga.. Ögonen blev som vanligt
tårfyllda och försökte hålla emot,emot emot! En enorm klump i halsen och smärta i bröstet.
Kalla mig överdriven men filmen, fy. Jag hatar den för att den är så hemsk
men jag älskar den verkligen samtidigt.
Nu så.. vet jag inte vad jag gör, vad jag ens gör uppe? No reason. Men kan inte sova, spelar ingen
roll hur trött jag är. nothing to do..
sitter bara och lyssnar på broken och hoppas på att saker ordnas upp..




Kommentarer
Postat av: Tove

åh..det brukade alltid vara du och jag som kollade på industri..saknar det, saknar dig.

2009-01-25 @ 15:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0