i want some more


Sitter och lyssnar på looptroop just nu. What to do, har ingenting alls att göra.
Men förövrigt så ser jag framemot winter-grej i Vilhelmina. Kommer ej ihåg
vad det kallas... Men uppträdanden och aktiviteter, but anyway. Jag bryr mig inte
riktigt om det men skönt att komma bort från min vardag i några dagar.
This place is nothing for me.

This day. Today. Not my day.
Planerna var att fara till skolan, kanske inte vara så pigg och alert eller engagerad
men åtminstone komma och närvara. Men det blev aldrig av. icket.
Legat hemma hela dagen, beror väl på att jag aldrig kan sova på nätterna.
And tomorrow! Då blir det inte heller skola..
Aldrig skola på tisdagar. But what will I do? Inga planer och ingen ork att göra något.
Men jag orkar definitivt inte sitta hemma all day long.
så. nånting kommer att hända, but I don't know what....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0