first day

Idag blev första skoldagen efter lovet och peppad? Nej.
Sov högst 45min imorse och skoldagen blev hur ansträngande som helst..
Men hade iallafall mötet med skolsköterskan idag och jag har två veckor på mig att fundera över
om jag vill gå skola deltid&möten resten av (skol)tiden.
Något lite annorlunda alternativ är väl att snart blir det troligtvis en EVK och där skall vi prata
om bl.a. individuell studieplan.
Får se hur saker blir iallafall!

Imorgon fick jag tid hos sjukgymnasten....
första tiden på mina enormt besvärliga 3 år..

Jag hoppas riktigt starkt att jag kommer få bra tips&råd så att mina knän,axlar m.m går till sig someday!





men nu måste jag till min papi, käka dinner & göra dataprojekt, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0