everything is gonna be ok

En calm day. ingenting har hänt förutom att jag fått mina utbrott inombords.
Aldrig känt mig mer less, känner knappt viljan att gå kvar längre. Kommer endå inte
orka resten av åren.



kanske dans igen. sken inom mig och läraren la märke till det. inte något jag själv riktigt tänker på..
But I know that it makes me happy.
min kära vän Niclas bjöd med mig att spela biljard, men jag var så förbannat trött efter skolan: (. Känns små
lame för nu sitter jag bara hemma och skall se på the notebook senare.
Fast det är ju inte heller så dåligt, because den är fin.
Dock har jag inget vettigt eller intressant att säga så
 nu blir det nog till att säga, later!



   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0